Monday 25 October 2010

PALESTIN itu KITA

Bismillahirrahmanirrahim..
“Sentiasa akan ada sekelompok dari umatku yang sentiasa berjuang bersama-sama kebenaran, mencabar dan menentang musuh-musuh mereka. Musuh-musuh mereka tidak dapat memberi mudarat kepada mereka sehingga Allah mendatangkan keputusannya. Mereka tetap dalam keadaan demikian.” Maka para sahabat bertanya,”Dimanakah mereka?” Jawab Rasulullah, ” Di Baitul Maqdis dan sekitarnya”.
(Riwayat Bukhari)
***
KERANAMU PALESTINA diari sebuah perjalanan Poster1

Menyelusuri memori perjalanan berdarah para pejuang yang tak gentar seribu gertakan,
Menyelami coretan suka duka pelayaran membawa seribu harapan,
Dalam hujan peluru dan kepungan rejim zionis angkuh menafikan satu perjuangan.
Buat julung kalinya Aspiring Malaysian Rijal (AMIR) Jepun bersama  Aqsa Syarif membawa anda secara terus menyelami dan menghayati detik-detik pelayaran Mavi Marmara bersama Pengerusi pertubuhan pembelaan Palestin Aqsa Syarif, Ustaz Hasanuddin Mohd Yusuf.
Beliau merupakan salah seorang daripada puluhan aktivis-aktivis Mavi Marmara yang  utuh memperjuangkan misi kemanusiaan LL4G(Lifeline for Gaza). Beliau juga merupakan saksi lagak angkuh rejim laknatullah zionis tatkala kapal yang dinaiki beliau diserang di tengah-tengah perairan antaranbangsa, di mana  sebilangan krew terkorban serta cedera.
Ayuh, selami sendiri
dan hayati perjuangan mereka.
Secara “live” kami bawakan kepada anda
KERANAMU PALESTINA
-diari sebuah perjalanan-
3 November 2010
bertempat di 

Mendaftarlah di http://palestin.amirnet.org/. Cenderamata berupa produk dari Aqsa Syarif menanti anda bagi sesiapa yang mendaftar.

0 comments:

Post a Comment