Monday 1 March 2010

Nak departure dah

Salam alaik..
Bismillahirahmanirrahim..

Alhamdulillah.. aku masih dikurniakan nyawa untuk terus berjuang. Tapi sejak kebelakangan ni, aku terasa sangat jauh dariNYA. Seakan2 aku sedang melupakanNYA.
Astaghfirullahal'azim..
Astaghfirullahal'azim..
Astaghfirullahal'azim..
Mungkin keadaan yang sedang bercuti membuatkan aku alpa. Mungkin hati masih belum teguh dalam memberi keimanan.Mungkin diri tak kuat melawan godaan dunia..
Ya Allah, bawalah aku kembali di jalanMU..
Ya Allah..

InsyaAllah esok jam 1.05 petang, aku akan berlepas ke bumi London. Impian ku sejak sekolah menengah untuk menjejakkan kaki ke London. Tapi kenanpa ye? Entah la.Hohohooo
InsyaAllah, semoga jaulah ke bumi Europe akan lebih mendidik aku, lebih membantu aku dalam proses tarbiyah ini. Semoga setiap langkah setiap detik aku dan ukhti2 ku mendapat rahmat n redha dariNYA. Semoga kami sentiasa di bawah lindunganNYA..

ukhti2 UK n Ireland, wait for us neee=)
rombongan dari bumi sakura, insyaAllah..

0 comments:

Post a Comment